Tisdag kl 22.51

a vad gjorde man i kväll då?
ingenting pratade med älsklingen :)
ja som skulle storstäda de gick ju inge braa:(
fundera på om man ska ringa en städfirma lr nånting :( de se ju ut som ett dagis nu ju :S

snart bär det av till bulgarien :D
peppa snart ska man börja packa med  vad ska jag ta med mig ?:S
fundera på om ja ska syoppa ner stefan :)kommer sakna han så :( jag hoppas att mamma och pappa kan acc att jag älskar han för den han är
han är den finaste kille ja träffa både utsidan och insidan
kommer inte kunna klara mig utan han han är den som förstår mig han är den som lyssnar på det jag har och säga.han bry sig verkligen om mig
varje gång jag ser han så blir jag glad varje gång jag tar på han blir jag lycklig
okej åldern är kanske inte den bästa men kärleken se ju inga siffror som sakt. :)
men tydligen gör andra det :(
men jag kommer aldrig sluta älska han för de t :)
med han kan jag vara mig själv
han gillar mig för hur jag är och hur jag ser ut ..
han är den bästa
älskar dig otroligt mycket gå inte att beskriva med ord hur lycklig jag är som har dig

 finns inga ord för hur mycket jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0