söndag

jag åkern snart till bulgarien :)
nu vet mamma och pappa om hur gammal stefan är de känns ju bra men de dom sa om han sårade mig otrokligt.
jag älskar han men jag tro inte dom förstå det....
hur ska ja visa dom att jag älskar han fast de är 20 år mellan oss?
allt jag har just  nu är han ..
va ska man köpa åt han när man är i bulgarien då?
jag ska göra allt för att vi ska få vara tillsammans....
Jag ha inte gjort så mycket i hekgen varit hos min syster och varit hundvakt..
men nu ha jag fått nå utslag på händer och fötter :( så jag vet inte om de är alergi lr va de är men de är sbart borta hoppas jag..:)
vet ju inte va mina föräldrar säger när dom träffar stefan ja är orolig över att dom kommer säga att vi inte få träffas mera lr nånting sånt :( och de vill jag verkligen inte..
dom vet nog inte vad kärlek är....
i morgon bli de att vara med stefan hela dagen :)

ha fått nya kläder i dag :)

ska städa nu ha de .(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0