onsdag 7 juli

har inte gjort så mycket i dag ha jobbat.
Men ha fått något slags alergi utslag på händerna
så pappa fick komma med medesin till mig..
så jag vart trött men de gick ganska bra och jobba endå :)
nu ska ja städa lite innan Dana kommer :)
ha tänkt mycket på min älskling.
hoppas vi ses snart igen :)
i kväll så få vi ju se va som händer Dana är ju här men de rengna ju :(
vart är sommaren?
hoppas solen är i bulgarien när jag kommer :)
ska fundera på vad man ska äta  eftersom mamma och pappa inte ska äta hemma.
jag skriver mer sen :) ha de gött och sov sött :)


älskar dig stefan <3finns inga ord för hur mycket jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gammal är den där stefan???

Verkar väldigt omogen för sin ålder..

2008-07-09 @ 21:18:36
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0